niedziela, 16 października 2016

Tablet z Windows 10, lark ultimate WIN - co potrafi to niepozorne, małe i tanie urządzenie?

Czy naprawdę te malutkie urządzenia jakimi są tablety z pełnoprawnym systemem operacyjnym Windows 8.1 oraz Windows 10, potrafią cokolwiek wykonać? Czy drzemie w nich moc pozwalająca cieszyć się rozrywką, filami z youtube a nawet w coś pograć? Przeanalizujmy sobie jeden z najpopularniejszych i najtańszych ostatnich miesięcy tablet marki lark ultimate WIN.

W 2015 roku w sierpniu zakupiłem sobie taki oto tablecik:



Lark Ultimate 7i WIN, miałem wiele obaw czy będzie to opłacalna inwestycja i czy cokolwiek na nim wykonam, czy zadziałają moje niezbędne i ulubione aplikacje (o gram w ogóle nie myślałem) a także czy będą chodziły różne urządzenia podłączane pod USB. Zakupiłem go za 249 zł (obecne ceny sięgają nawet 199zł a jak się okazuje, osoby z którymi rozmawiałem na portalu youtube, natrafili na okazje przebijające wszystko - 99zł! za tablety powystawowe, używane)

Już w pierwszych dniach po zakupie, nie zawiodłem się, co więcej, moje doznania przeszły najśmielsze oczekiwania.

Od razu postanowiłem podzielić się moimi wrażeniami przygotowując jeden z pierwszych filmów na moim kanale youtube:



Sami widzicie, nie ma co się dużo rozpisywać, w praktyce wszystko widać na filmie.




Zobacz koniecznie specjalną playlistę, na której znajdziesz wszystkie filmy, które są związane z tabletem lark ultimate, jego wydajnością i funkcjonalnością, jest na niej mnóstwo filmów na których testuję różne gry, ciekawe rozwiązania oraz wiele wiedzy, która ci się przyda w razie jakichkolwiek kłopotów z tym tabletem:




Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy