środa, 18 kwietnia 2018

Mój stragan (p)różności 😊 😏👉 😅 🤑

PaCZaj Rupieciarz ?? Tego jeszcze nie było !! 🤣 Zapraszam na mój stragan różności, chcecie coś kupić ?? 🤩 Wiele rzeczy mogę sobie poprzerabiać na coś innego, stworzyć jakieś projekty elektroniczne i nie tylko. 😳

Nasz świat materialny składa się nie tylko ze smartfonów, które potrafią niby wszystko i wszystko potrafią nam dziś zastąpić, życie powinno być i jest urozmaicone, moje pokolenie, które dorastało w kolorowych latach 90'tych 😜  najlepiej wie że przedmiotów które nas otaczały był ogrom, najróżniejsze wynalazki, gadżety, zabawki i sprzęty, ehhh kiedyś to było, nie to co dziś.
ᕙ( ͠° ͜ʖ °)ᕗ
Tylko smartfon i smartfon.  😏

Zapraszam was na filmik, w którym pokazałem wam tylko kilkadziesiąt różnych przedmiotów z przeszłości i teraźniejszości, które posiadam i które warto sobie sprawić, nie tylko elektronika cieszy, posiadałem w życiu o wiele więcej różnych przedmiotów i sprzętów, dużo już się rzeczy pozbyłem lub sprzedałem, tych pewnie też się w końcu pozbędę lub przerobię na coś innego, ale warto na niektóre jeszcze popatrzeć z sentymentem, a czasem do niektórych powrócić, bo obecnie jak dla mnie są kompletne nudy, dziś króluje głównie smartfon. A przecież nie zawsze tak było. Mam nadzieję że ten filmik wam się spodobał, mimo że dla większości społeczeństwa to są tylko rupiecie, ja postanowiłem je uwiecznić na tym filmiku, niech pamięć o nich nigdy nie zginie. 💪😁


Zapraszam także na forum dyskusyjne gdzie pokazywałem wam także ten większy sprzęt, który kiedyś posiadałem (obecnie go nie mam lub zmieniłem na inne lepsze modele) 😊

Ogólna dyskusja o sprzęcie i gadżetach:
http://elektrodynka.tk/forum-16.html

 

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy