niedziela, 28 października 2018

Kapsuła czasu - czyli powrót do przeszłości


Urodziłem się w latach 80'tych i powiem wam że mimo tego iż nie miałem za dzieciaka dostępu ani do internetu ani smartfonów czy komputerów to jednak tego nie żałuję, mam wrażenie że urodziłem się i przeżyłem najlepsze lata jakie tylko mogłem przeżyć, nie chciałbym się urodzić ani wcześniej ani później. Historia opisana w tych 2 odcinkach filmu będzie niejako podróżą w czasie, zupełnie jak w serialu powrót to przeszłości ... do lat z młodości, seria filmików poruszających tematykę życia codziennego w latach 80'tych i 90'tych i początku roku 2000. Prezentuję tylko niektóre przedmioty, urządzenia, które sam posiadałem i miałem z nimi styczność, wielu rzeczy na tym filmie nie pokazałem, ale to co już pokazałem to ogrom wspomnień. Z każdym z tych przedmiotów kojarzą mi się piękne wspomnienia i godziny zabaw. (◕ ͜ʖ◕)







Kapsuła czasu #2 (Przedmioty i urządzenia)







Kapsuła czasu #1 (DOSy i Windowsy) VS tablet lark ultimate dostępny już z Windowsem 95 i XP





Polecam także jako ciekawostkę stronę: 

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy