sobota, 13 października 2018

WSPOMNIENIA RETRO: Moja kolekcja gier Play Station 1 {nagrania VHS} (◕ ͜ʖ◕)

Oj grało się grało grało latami aż mi laser w konsoli PSX całkiem wysiadł, a była to konsola używana a grało się od początku tego wieku, niestety na nową konsolę nie było stać, ale na używaną jak najbardziej. Oczywiście wiadomo, przeróbka czipa: ehhh, robiło się takie rzeczy robiło a nawet internetów się nie miało a tym bardziej jutuba:
https://www.youtube.com/watch?v=TJt6z1S7yHA
wtedy internetem byli znajomi i wiedza przekazywana "drogą kropelkową"  :Zaskoczony:

No ale dobra skończ pan chrzanić 👴 tutaj pokazuję moją listę gier w którą grałem i te gry które najmilej wspominam i bardzo dobrze znam i posiadam nadal  S_luzak wytłuszczoną czcionką będą oznaczone tylko te najpiękniejsze według mnie, które wciągnęły mnie najbardziej i w które grałem po kilka razy






007 The World Is Not Enough



Ace Combat 3
niezłe loty się wykonywało a najlepsze wprost na word trade center  Lenny Face


Alien Resurrection
o rany co za przeżycia te korytarze, te obcy  Rambo przerażające, aż koszmary miałem potem


Colin McRae Rally 2.0
Aaa ale się jeżdziło



Countdown Vampires



Crash Bandicoot 1,2,3



Demolition Racer
niezła demolka  92



Driver 1 - You Are the Wheelman
Driver 2 - The Wheelman is Back


to najpiękniejsze gierki jakie miałem, po ogromnie ciężkim przejściu obydwu gier, pamiętam do dziś misję niemożliwą do przejścia, obejrzycie sobie, po prostu nie dało rady tego wygrać, doścignąć tego dziada samochodem i go rozdupcyć a ja wygrałem i to bez żadnych cheatów ... ale pół roku walczyłem

materiał archiwalny z kasety VHS
(misjon unposible in driver 2 ):










a jak już doszedłem  Lenny Face to potem jeździłem se tak po mieście godzinami i zwiedzałem, za dnia i w nocy i znowu za dnia, ogromna mapa miasta jak na ówczesne czasy coś jak dzisiejsza GTA V  Aaa

To właśnie dzięki tej ciężkiej misji nabrałem takiej wprawy w ręCach że nikt nie ma ze mną szans w żadnych wyścigach samochodowych a w GTA nawet wojsko mi może naskoczyć  Lenny Face


Duke Nukem - Time to Kill

Fear Effect

Fear Effect 2 - Retro Helix

Final Fantasy VIII
piękniusia gra, piękne krajobrazy i historyje po prostu cudowna  Zaskoczony


GoTrain (Densha de Go!)
oj jeździło się pociągami a chinol tylko popędzał sziBko sziBko a ja szalałem tym pociągiem jak najęty od stacji do stacji bo ludziska czekali  Lenny Face

Gran Turismo 2

Hugo 2

Italian Job; The
warszawski taksiarz  Hehe


Medal of Honor
Medal of honor 2 - Underground
jacie kręcę kolejne gry które co roku grałem i przechodziłem kilka razy od początku do końca, coś wspaniałego te szwabskie przerażające i emocjonujące klimaty, te hitlerowce zawzięte,te skradanie się, a potem rąbanka była jak nie wiem  Rambo  Cmok



Mobil 1 Rally Championship
eh co tu dużo pisać, kolejna gierka która wciągnęła, pamiętam te piękne krajobrazy, ptaszki śpiewające, gdzieś w oddali drewno rąbali i wycinali w lesie  Aaa a ja szalałem pod bezdrożach, i tylko mi brakowało jednego że ci ludzie na widowni byli tacy sztywni  1CRAZY.GIF no cóż, ruchy postaci wprowadzili kilka lat później  Icon_rolleyes



Ms. Pacman - Maze Madness



Music 2000
o matko jedyna tu się działo oj działo, hity stulecia się produkowało, paczcie państwo tylko się nie śmiejcie, kolejny archiwalny materiał VHS, słyszeliśta kiedyś covery znanych utworów, cuda panie cuda i to wszystko wyprodukowane przy pomocy joypada









Need for speed 5
no tu się działo dopiero, te przepiękne krajobrazy a jak się podskakiwało na wybojach to aż w żołądku zbierało na wymioty  1CRAZY.GIF



Panzer front
czterej pancerni  Zaskoczony


Quake 2
ehhh rąbanka na całego i gęsia skórka bo nie wiadomo co za kolejnymi wrotami i zakamarkami  Oczy2


Resident Evil 4

Re-Volt

Silent Hill
to samo co przy Quake tyle że jeszcze większa gęsia skórka  Zaskoczony



Sled Storm


Spyro the Dragon 3 - Year of the Dragon


TEKKEN 2


Tomb Raider 5 - Chronicles
przepiękna gra i jeszcze lepsza pani prowadząca  Lenny Face newerendig dream czy tam history  1CRAZY.GIF


Wipeout 3


Czy o czymś zapomniałem....?   Mysli

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy