piątek, 14 maja 2021

Szokujące info na temat tabletów lark ultimate, naprawiamy "przypadłość 7 giga" a przy okazji ujawniamy "aferki".

W końcu na warsztat przyszedł mi tablet lark ultimate 7i WIN z problemem braku połowy pojemności dysku, fabrycznie powinno być około 14 giga, a jest 7. Ten problem dotyka coraz więcej użytkowników. Próbując naprawić ten problem doszukałem się jego przyczyn a także innych ciekawostek.


Na warsztat dostałem właśnie tablet z przypadłością 7 giga na dysku. W końcu mogę sam przeanalizować problem i na czym on polega i samodzielnie go naprawić na wszystkie możliwe mi sposoby, ale to do czego doszedłem przy okazji zszokowało nawet mnie.

Nie tak dawno jeden z użytkowników naszej grupy ELEKTRODYNKA na facebooku ogłosił że poradził sobie z tym problemem, postanowiłem sam to sprawdzić i czy faktycznie miał do czynienia z tym samym błędem, który spotyka innych użytkowników, czy też może miał jakiś inny niewielki problem jedynie z partycjami a nie fizycznym uszkodzeniem kości pamięci.

Obejrzyjcie film do końca, to czego się dowiecie może całkowicie zmienić wasze spojrzenie na te tablety a także drastycznie zmienić wycenę larków na aukcjach internetowych i w sprzedaży, np. poprzez OLX.


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy