Trzy wersje rowerów, MiNi, TURBO, ECO:
Oto lista zmian i nowości:
- usztywniona pojemna torba motocyklowa na bagażnik z kłódką łatwo odpinana i może służyć też za torbę podróżną
- rurowy dodatkowy stelaż na kierownicy
- zmiana umiejscowienia przednich kierunkowskazów oraz światła postojowego w miejscu stelaża na kierownicy
- nowy reflektor 18 LED z soczewkami punktowymi oraz rozpraszającymi, możliwość sterowania wiązką światła na drogę, procentowy oraz godzinowy wskaźnik zużycia prądu, może też pracować jako powerbank USB - zasilanie roweru
- licznik GPS oraz czujnik prędkości ANT+ z możliwością zapisów tras do GPX google maps, a także dokładne analizy tras, wysokość, prędkość, długość, itp.
- nowy obrotomierz z podświetleniem RPM oraz z czerwonym alarmem max obrotów, możliwością początkowego ustawiania motogodzin, oraz pamięcią stałą, zapisującą czas pracy motogodzin silnika nawet po wyjęciu bateryjki, możliwość ustawienia czasu serwisowania silnika, oraz zegarkiem
- mini klakson 100 dB motocyklowy
- mini centralka na kierownicy z wbudowanym termometrem cylindra oraz wskaźnikiem paliwa ze zmodyfikowanym pływakiem (dobranie innych rezystorów) w 7 stopniowej skali, służy także za mocowanie licznika GPS oraz obrotomierza oraz powerbank USB 5 volt
- światło stop z czujnikami na obydwu dźwigniach hamulca
- zachowany został pierwotny system zasilania czyli 5 volt, zasilanie wszystkich komponentów roweru odbywa się poprzez podpięcie powerbanka USB, pobór prądu w czasie pracy wszystkich komponentów to max 300 mA, a pobór w trakcie postoju/ładowania 4 kierunkowskazów + pilota do nich + reflektora głównego oraz licznika gps to max 1,5 ampera przy 5 voltach z ładowarki sieciowej
- zastosowanie efektu FX na fajce świecy zapłonowej, żarówka gazowa, imitująca wyładowania iskry, dodatkowo zastosowany opornik przeciwzakłóceniowy
- zastosowano dodatkowe mocowania, które można zdejmować, na system TPMS oraz mocowanie smartfona - przydadzą się w trakcie dłuższych wypraw by monitorować ciśnienie w oponach oraz jako nawigacja GPS
Podsumowanie:
Waga po modyfikacjach wzrosła o 2 kilo wliczając w to pełne oprzyrządowanie naprawcze. Nadal jest to wersja MiNimalistyczna a jednocześnie ma zamontowane wszystko co niezbędne do długich tras, by monitorować ilość paliwa, temperaturę silnika oraz obroty RPM i prędkość max. Klakson przyda się w przypadku różnych zdarzeń na drodze (dzikie zwierzęta) a mocny reflektor pozwoli na bezpieczne wycieczki ciemnymi drogami polnymi, reflektor mimo że jest silniejszy od tego, który siedzi w ebiku i wersji TURBO, ma zasilanie 5 volt więc nie trzeba było zmieniać systemu zasilania na 12 volt. Pobór na poziomie do 300 mA jest bardzo mały więc nie ma obaw o szybkie rozładowanie się powerbanka.
Zdjęcia nocne:
Zdjęcia dzienne
Filmy: