czwartek, 15 czerwca 2017

Sony, MDR-XB50, słuchawki z bardzo szerokim pasmem przenoszenia dźwięku !

Słuchawki dokanałowe firmy Sony, MDR-XB50. Słuchawki w zestawie posiadają wymienne gumowe końcówki aż 3 pary, + 4 para już założona na słuchawkach, a także etui z fajnego materiału. 😊

http://www.euro.com.pl/sluchawki/sony-mdr-xb50b.bhtml

Ale nie to jest najważniejsze. Ciekawostką są parametry tych słuchawek:

Pasmo przenoszenia 4 - 24000 Hz
Dynamika (SPL) 106 dB
Impedancja 40 Ω
Średnica przetwornika 12 mm
Długość przewodu 1,2 m



Pasmo przenoszenia to największy atut słuchawek, to jedno z najszerszych pasm z jakim się spotkałem w słuchawkach tego typu i w tej cenie. Ciekawostką jest też duża jak na te słuchawki wielkość przetworników, ich średnica to 12 mm. 😳

Jakie są moje wrażenia? 😏 Posiadałem już parę słuchawek typu dokanałowego oraz dużych słuchawek nausznych, między innymi od Philipsa SHP 2500, czy też słuchawki Thomsona, a także inne modele Sony ale te, które w tej chwili prezentuję, pod względem jakości dźwięku są nieporównywalne, nie mam żadnych zastrzeżeń, faktycznie posiadają one ogromne basy i głębokie niskie tony, do tego stopnia że jeśli ustawimy na equalizerze odpowiednie ustawienia i puścimy próbkę sygnału 15 herców to po prostu odczujemy niezłe łaskotanie po uszach. Także tony średnie są jak dla mnie bardzo dobre, ani nie przesadzone ani nie za słabe, tony wysokie także są wyraźne - czuć po prostu "moc" w słuchawkach. Jak dla mnie są to pierwsze słuchawki które wiernie odwzorowują naturalne dźwięki i można w nich słuchać zarówno muzyki elektronicznej jak i klasycznej czy też dźwięków natury. - Wszystko jest wiernie odwzorowane a gumowe zatyczki bardzo dobrze się "zasysają" i odizolowują od świata zewnętrznego. 😍

Słuchawki te przy współpracy z moją kartą dźwiękową Creative, lub smartfonem samsung galaxy s3 mini mają dźwięk zabójczy, można tak skonfigurować equalizer że możemy mieć dźwięk jaki tylko chcemy a odczucia są takie same jakbyśmy mieli na głowie duże słuchawki nauszne. 😵

Ale i same słuchawki podłączone nawet do zwykłego telewizora (bez wodotrysków, "bez farbowania" dźwięku = bez żadnych ustawień equalizera) także wydają z siebie dobrej jakości dźwięk. ✌😗

Kabel słuchawek jest płaski i się nie plącze. 👌😁

Jak dla mnie cena 100 zł jak najbardziej odpowiada jakości dźwięku i wykonania. 💪😉


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy