środa, 30 maja 2018

Klawiatura bluetooth nie może się sparować, pyta o kod ?!

Dostałem na forum takie oto pytanie:

Witam mam problem z klawiaturą TK-543BK, dokładniej zawsze normalnie się parowałem z tabletem (Lark Ultimate 7i WIN). Jednak teraz przy próbie sparowania tablet pokazuje pin który powinno się wpisać aby się sparować.Wcześniej normalnie się parował czyli pokazywał pin który się wpisywało na klawiaturze i zatwierdzało klawiszem enter :/ Tablet ma zainstalowany Windows 10 ... Liczę na waszą pomoc 


Odpowiedź dotyczy wszystkich klawiatur na bluetooth. Prosta sprawa, wpisujesz po prostu pin na klawiaturze swój własny nowy wymyślony a potem enter a potem na tablecie/komputerze wyskakuje potwierdzenie, wpisujesz ten sam i potwierdzasz.

Miałem to samo na mojej klawiaturze bluetooth, gdy kiedyś pomyliłem pin, potem musiałem wpisać i wpisałem swój dowolny, nacisnąłem enter, potem tablet/komputer chciał potwierdzenia no i sparowało.


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy