sobota, 21 września 2019

Prezentacja słuchawek bluetooth Media-Tech Sirius MT3582

Słuchawki te zdobyłem całkowicie za darmo a więc moja opinia będzie jak najbardziej obiektywna i nie jest to "efekt placebo" tego że wydałem kasę i mam wrażenie że to musi być po prostu dobre. 😏


Słuchawki bezprzewodowe bluetooth Media-Tech Sirius MT3582




Na portalu youtube można znaleźć jedną recenzję, niestety według mnie nieprawdziwą 🧐 bo niestety autor oczernia słuchawki mimo że ja mam całkowicie inne wrażenia, dźwięk jest naprawdę czysty i nie ma żadnych nieprzyjemnych zakłóceń czy pisków w trakcie połączenia bluetooth ani z komputerem ani ze smartfonem i tabletem (nie ma tych pisków ani w słuchawkach ani przez mikrofon).


Wykonywanie połączeń telefonicznych przez wbudowany mikrofon są bardzo wyraźne i rozmówca bardzo dobrze mnie słyszy. 😊 Słuchawki odbierają dźwięk stereo przez bluetooth i można także kalibrować jego barwę np. w aplikacji "Viper" czy "Equalizer EQ" oczywiście sama jakość dźwięku z przetworników jest całkiem dobra, wiadomo mogła by być lepsza ale naprawdę nie jest źle, słucha się przyjemnie (nie ma ani przesyconego basu ani wysokich tonów) a same noszenie słuchawek nie męczy, można też je regulować do wielkości głowy.


Słuchawki mają wbudowane radio FM (niestety odbiera tylko w mono 😌 i nie można programować stacji) a także czytnik kart microSD do 32 giga - można słuchać nagrań MP3, są 4 przyciski play, przycisk odbioru rozmów, następny, poprzedni (dłuższe przytrzymanie to głośność góra, dół)


Słuchawki ładujemy poprzez microUSB (ta sama ładowarka co do smartfona) posiadają też wejście jack i można z nich korzystać jak z przewodowych. 😃 A co najlepsze przewód w razie przerwania możemy wymieniać na nowy (przewód z wtyczkami jack 3.5 na obu końcach)


Co mnie naprawdę zaskoczyło to zasięg, spokojnie w terenie otwartym odbierają powyżej 30 metrów 😲 dalej sygnał zaczyna się gubić, objawia się to tym że dźwięk spowalnia lub przerywa.
Jak dla mnie słuchawki naprawdę super, nie mam zastrzeżeń, jakość wykonania świetna, ciężko je połamać, plastik błyszczący a niektóre elementy nawet chromowane. 😎✌️








Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy