piątek, 26 czerwca 2020

Moje porady: najmocniejszy laser zielony oraz latarka z ogromnym strumieniem światła

Jaką wybrać latarkę i jaki laser jest najmocniejszy? Oto moje porady co wybrać by się nie zawieść :) A jak wiecie, ja zawsze byłem prawdomówny więc warto mi wierzyć na słowo.


Laser:

YL-LASER 303 (zakupiona na allegro za 23 zł w promocji)

Laser ma bardzo silny strumień, który widać nawet w dzień, w nocy świeci tak daleko że nie sposób określić jego końca, na pewno działa na odległość 1 kilometra, sprawdzone według google maps, a czy dalej to fizycznie nie jestem tego w stanie sprawdzić, ale można nim wskazywać konkretne gwiazdy na niebie.


Latarka:

MS-S26 (zakupiona na bazarze za 49 zł)

strumień światła widać w dzień w zamkniętym pomieszczeniu w nocy strumień także tak silny jak lasera i sięga do nieba, jest to bardzo jasna latarka z możliwością skupienia światła w konkretnym punkcie, według google maps strumień może sięgać nawet do 200 metrów. Latarka w całkowicie ciemnych pomieszczeniach jest w stanie je oświetlić jak tradycyjna żarówka LEDowa



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy