wtorek, 12 października 2021

Czy można jeszcze w dzisiejszych czasach merytorycznie porozmawiać o ... radiach FM/DAB? [SCREENY!]

Do napisania tego artykułu sprowokowała mnie ostatnia sytuacja w komentarzach pod jednym z moich filmów, dyskusji co prawda prowadziłem bardzo wiele na przestrzeni lat pod wieloma filmami, były konstruktywne dyskusje, były też takie gdzie dużo, bardzo dużo tłumaczyłem ale były też monologi, było mnóstwo tłumaczenia, na które dostawałem jedynie obelgi w moją stronę, ta dyskusja poniżej, którą zaprezentuję, przebiła chyba wszystkie. 😃😅



Dyskusja dotyczyła filmu, w którym prezentowałem radio przenośne Viola 2 od Technisat'a

https://www.youtube.com/watch?v=ESy77UpFdr4


Sami zapoznajcie się z tą dyskusją i oceńcie, chciałem wytłumaczyć widzowi, bo tak robię za każdym razem jeśli ktoś zwraca mi na coś uwagę, do samego końca zachowałem opanowanie i zażądałem merytorycznych kontrargumentów, co dostałem w zamian? 😲


Na pierwszym screenie, widz zwraca uwagę na użyte sformułowanie w moim filmie dotyczące "nie jest tak źle"

Sformułowanie to dotyczyło jakości i głośności dźwięku z tego przenośnego radyjka, radyjko to jest małe i logiczne jest że nie będzie brzmiało jak jakiś sprzęt HI-FI w salonie, lecz brzmi całkiem nieźle jak na przenośne radio, porównując je z innymi, dlatego bo to radio ma lepszej jakości głośnik typowo basowy, nie zaś płaski średniotowy jak w innych przenośnych odbiornikach, dlatego dałem takie porównanie do innych przenośnych odbiorników czyli "nie jest tak źle" radyjko brzmi jak przenośny głośnik bluetooth czyli całkiem przyzwoicie.






Na drugim screenie widać że widz kłóci się ale niedługo zobaczymy że w ogóle nie miał fizycznej styczności z tym radiem.

Dodatkowo o tym radiu jedynie czytał, bo gdyby miał w rekach wiedziałby że ma dźwięk stereo z wyjścia słuchawkowego 






Widz zaczyna czepiać się że to radyjko przenośne nie jest sprzętem Hi-FI? dyskusja robi się coraz dziwniejsza, bo to tak jakby mieć pretensje do motocykla że nie jest samochodem




Zaczyna robić się niemiło





Na prośbę nagrania filmu, piłeczka odbita w drugą stronę.
I kolejny dzień pisania komentarzy:




Widz nie nagra własnego filmu, niestety z czym tu więc polemizować?
Zaczynają się poważne wyzwiska







Jaki z tego morał? A no taki, aby zadać sobie samemu pytanie czy warto w obecnych czasach jeszcze z kimkolwiek dyskutować? Chyba już nie warto i lepiej wyłączyć system komentarzy bo aż żal na to paCZeć. Chciałem zrozumieć czemu taka agresja z jego strony ale nie dowiedziałem się. Chciałem aby udowodnił swoje racje, nagrał własny film dla porównania brzmienia obu odbiorników, nigdzie nie powiedziałem nawet że technisat jest lepszy od sharpa, bo nie mam takiego porównania aby to stwierdzać, i na youtube ciężko takiego filmu znaleźć z grającym SHARP'em DR  P320, jest co prawda tylko filmik z Sharp DR P355, ale to już inna konstrukcja więc porównanie nie ma sensu. 

Natomiast miałoby sens porównywać Sharp DR P320 do Technisat'a Viola 2 - bo obydwa odbiorniki są o podobnych gabarytach.

Niestety obecne czasy są tak chore że nawet relacje międzyludzkie są porąbane do tego stopnia że nie idzie się normalnie tak po ludzku dogadać, ale zaraz jest wrogość i nerwowość i wylewanie pomyji i wyzwisk na kogoś kto tylko zaprezentował swoje odczucia odnośnie odbiornika FM/DAB.

Smutne to. 😢



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy