poniedziałek, 4 stycznia 2021

"Szaleństwo oryginalności" - czyli dlaczego nie warto przepłacać?

 Z cyklu: "Szaleństwo oryginalności" 😲 Czy warto jest przepłacać? Trzeba się zastanowić porządnie, ja narobiłem sobie wrogów gdy uświadamiałem co niektóre osoby że czasem nie warto wywalać bezmyślnie 3000 zł na smartfona "dobrej firmy" bo tak naprawdę płacisz jedynie za markę a nie za jakość, bo jakość wcale nie jest lepsza (np. samsunga od xiaomi) masz dokładnie to samo, tak samo zbudowane w tych samych fabrykach na wschodzie i z tych samych elementów, ale płacisz za logo.



Możesz mieć to samo w o wiele mniejszej cenie kupując alternatywy. 😏 To samo jest w tym przypadku, oryginalna konsolka od nintendo kosztuje prawie 400 zł w przypadku gdy możemy sobie kupić identyczną (nie od nintendo) za 40 zł i która ma kilkaset innych gier dodatkowo a nie tylko słynną "Mario Bros" Gierkę prezentowałem na jednym z odcinków:

https://www.youtube.com/watch?v=IFx3md6eMZo

 

Tak samo miała się sprawa w latach 90'tych, nikogo nie było stać na konsole oryginalne od nintendo które kosztowały nawet kilkaset złotych, w przypadku gdy zarobki miesięczne graniczyły w okolicach 1000 zł nikogo nie było na takie rzeczy stać, dlatego podróby kosztowały od 20 do 40 zł a kartridże z grami to kwestia paru złotych na bazarach a więc różnica ogromna a frajda ta sama. Więc nie rozumiem ludzi którzy za wszelką cenę chcą coś oryginalnego, skoro podróby dają dokładnie tę samą funkcjonalność. Ja wcale nie widzę różnicy w trwałości produktów "markowych" wręcz przeciwnie miałem już 3 smartfony od samsunga i wszystkie 3 miały jakieś wady, z kolei xiaomi działa mi do dzisiaj bezawaryjnie. Także sami widzicie jak to jest 😆

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy