sobota, 1 stycznia 2022

Słuchawki bluetooth z powerbankiem na ogniwo 18650 - Bardzo udany zakup ze shopee za grosze !!!

Tym razem chcę wam zaprezentować zakupy bardzo udane, jednym z tych zakupów są słuchawki bluetooth z powerbankiem zasilanym na ogniwo 18650 o pojemności 2000 mah. Kupując te słuchaweczki nie liczyłem na wiele, byłem przygotowany że znów utopię trochę kasy, jednak po przetestowaniu jestem naprawdę mile zaskoczony !

Są to słuchawki TWS F9-8




Słuchawki te przyszły z 3 parami gumek dousznych, dzięki czemu można dopasować je bardzo dobrze do swoich uszu. Słuchawki mają idealny kształt dzięki czemu bardzo dobrze wpasowują się do uszu i dociskają szczelnie odcinając skutecznie dźwięki z zewnątrz. Jestem również bardzo mile zaskoczony jakością dźwięku, myślałem że w tej cenie nic nadzwyczajnego nie dostanę a jednak! Dźwięk nie jest jakiś byle jaki, jest na zadowalającym poziomie, naturalny z lekko podwyższonymi basami, góra nie jest przesycona, soprany też na idealnym poziomie, dźwięk jest po prostu czysty i naturalny, nie męczący.

Tych słuchawek na pewno będę używał na co dzień, wtedy gdy nie ma czasu na zabawy z kablami, np. na rowerze czy w trakcie chodzenia gdzie kable by tylko zawadzały, słuchawki grają w czystym stereo (nie są oszukane) mogą działać i w stereo (tryb muzyki) a w trakcie rozmowy tel. przełączają się na tryb mono z mikrofonem (mikrofon po obu stronach słuchawek).

Dodatkowo stacja dokująca ma wbudowany akumulator na ogniwo 18650 o pojemności 2000mah (ogniwo nie jest oszukane waży swoje, co mnie również mile zaskoczyło) sama stacja dokująca ma także pełnoprawny port USB dzięki czemu może służyć jako zwykły powerbank np do zasilania smartfona (oczywiście tak malutki powerbank na wiele nie starczy ale zawsze coś)


Jedna jedyna ich wada, choć śmieszna to muszę o niej wspomnieć, bo sama mnie ta sytuacja dotknęła podczas wyjmowania przesyłki z paczkomatu 😂😂😂, mój komentarz ze shopee:






















Ocena końcowa:

Zgodność z opisem: 10/10 (opis zgody z rzeczywistością, zarówno wygląd jak i działanie w pełni zgodne z ogłoszeniem)
Funkcjonalność: 10/10 (słuchawki spełniają swoją rolę w 100% dodatkowo stacja dokująca działa jak powerbank USB) 
Jakość: 10/10 (jakość wyśmienita, zupełnie jak słuchawki ze średniej półki, nie ma do czego się doczepić)
Cena: 15,29 zł 


Dowód na to że słuchawki w cenie promocyjnej kosztowały 15 zł



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy