piątek, 13 lipca 2018

Składamy POWERBANK, CASE z ogniw 18650 Li-Ion 10000mAh

No i znów mamy dla was kolejną bardzo przydatną i ciekawą rzecz Jest to obudowa do skonstruowania własnego powerbanka o dowolnej pojemności, maksymalnie do 20000mAh.  Miałem w planach skonstruowanie go ale nie wiedziałem jakiej obudowy użyć, dlatego wybrałem właśnie tą, która już ma wbudowaną elektronikę. Kontroler ten jest bardzo wydajny, ładuje aż 5 ogniw 18650, prądem o natężeniu 2 amper, dzięki czemu ładowanie trwa od dwóch do trzech godzin w zależności od pojemności ogniw (20000-4000mAh).










Ten kontroler jest na tyle dobry, ponieważ możemy sobie zbudować powerbank jaki tylko chcemy, nawet z 1 ogniwa 18650, nie musimy wypełniać wszystkich slotów. W swoim warsztacie miałem już używane ogniwa, ze starego akumulatora po laptopie, wyjąłem je i skonstruowałem nową baterię. Powerbank ma ma 2 wyjścia USB, jedno ma natężenie 1 amper, a drugie 2 amper.


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy