piątek, 23 kwietnia 2021

Mój warsztat kwiecień 2021, stacja HOT AIR Zhaoxin oraz inne narzędzia


Pokażę wam moje stanowisko warsztatowe. Zobaczcie czym się aktualnie posługuję przy naprawach czy konstruowaniu nowych wynalazków. Zapraszam na filmik. Zobaczycie też unboxing i test moich nowych narzędzi w warsztacie. Rozbudowuję się i doszkalam coraz bardziej.




Tak wygląda obecnie moje stanowisko robocze gdzie naprawiam lub konstruuje nowe projekty. Sporo się zmieniło, między innymi doszła lutownica HOT AIR do prac przy miniaturowych układach SMD. Na filmiku możecie ujrzeć moje pierwsze lutowanie układów SMD. Zobaczcie sami co posiadam, między innymi stacja Zhaoxin 858 czy też miernik cęgowy DT266. Również mam znany miernik UNI-T MC89OC+ oraz lutownica polskiej produkcji TEX 150, są również lutownice kolbowe z regulacją temperatury, a także precyzyjna lutownica USB. Z innych rzeczy jakie mam to mnóstwo narzędzi, wkrętaków, precyzyjnych narzędzi, kluczy nasadowych, ściągacz izolacji, jest też coś z chemii. Są również: wyrzynarka, wkrętarko-wiertarka, pirometr, mikroskop, nożyki precyzyjne, oraz mój najnowszy zasilacz laboratoryjny własnej konstrukcji D.I.Y który moim zdaniem jest lepszy niż te w sklepach dla elektroników z możliwością jego przyszłościowej rozbudowy. Całe stanowisko rozświetla 8 watowy reflektor LED a dodatkowo posiadam reflektor LED na akumulatorki 18650.  Na blacie możecie ujrzeć makietę wyłożoną z płytek ceramicznych - służy ona za ochronę blatu biurka przy pracach lutowniczych czy innych chemicznych substancjach. Dodatkowo jest również silikonowa mata przeciwpoślizgowa. 

Na chwilę obecną mój warsztat uważam za super stanowisko to wszelkich prac. Mam wszystko pod ręką. Posiadam także spory magazyn z częściami z demontażu lecz nie pokazywałem tego bo jest tam spory bałagan, jest to wszystko zmieszane i na razie nie posegregowane.




    OBEJRZYJ FILM:




Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy