środa, 1 grudnia 2021

Lasery i bajery, ozdoby o uniwersalnym zastosowaniu

Chiński sklep to raj z różnościami, a największym jego działem jest chyba "dział oświetleniowy" lampki choinkowe, świecidełka, lasery i inne bajery - każdy to zna bo przytłaczająca większość tych światełek przyozdabia nam czas świąt, choinki czy kurtyny świetlne na domach czy balkonach. Ale ja pokażę wam coś jeszcze innego, jest to laser w postaci neonu, którego można w dowolny sposób ułożyć. 



Ja ten neon zastosowałem w swoim studio, moje studio od dawna ma kolorystykę czerni i czerwieni a ten neon tylko to uwydatnił 😃

Elektronika tego urządonka posiada 3 tryby świecenia, światło ciągłe, światło migoczące wolno i światło migoczące szybko, nie rozbierałem go ale podejrzewam że może być tam zamontowana dioda laserowa a przewód to prawdziwy światłowód.

W nocy ma idealną jasność, w dzień może troszkę gorzej widać, ale jednak coś tam widać.











KOŃCOWA OCENA

Zgodność z opisem: 10/10 (opis całkowicie zgodny z prawdą)
Funkcjonalność: 10/10 (fajna ozdoba)
Jakość: 10/10 (jakość znakomita, nie mam nic do zarzucenia, zarówno obudowa na baterie jest z mocnego plastiku jak i sam przewód światłowodowy jest mocny)
Cena: 9 zł



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy