środa, 1 grudnia 2021

TS832 - kupujemy coś za grubszy hajs

Skoro pewna część paczek już doszła i wszystko się zgadza to kupujemy coś za grubszy hajs, jest to TS832 - co to takiego? Zna to bardzo dobrze każdy kto zajmuje się tematem modeli latających i droniarstwa, jest to cporządny nadajnik analogowy AUDIO-VIDEO o mocy ponad pół wata (około 600 miliamper). Pozwala on na nadawanie obrazu i dźwięku w odległości 5 km (teoretycznie) ponieważ w praktyce sygnał z tego można spokojnie odebrać nawet do kilkunastu kilometrów przy widoczności optycznej.



Zamówiłem sobie coś co bardzo mi się przyda głównie do lotów moim dronem na potrzeby kręcenia filmów dla kanału PaCZaJ TV i nie tylko. Dzięki temu na pewno kontakt z dronem się nie zerwie, standardowe cyfrowe kamerki 5,8 Ghz tracą zasięgi po kilkuset metrach, ale sygnał analogowy ma te zalety że ma o wiele większy zasięg, i nawet na skraju zasięgu sygnał nadal możemy odebrać (ze śniegiem ale jednak)












Nadajnik ten u polskich sprzedawców kosztuje nawet powyżej 60 zł, natomiast na shopee kupiłem go za 40 zł obwiałem się czy faktycznie jest dokładnie ten nadajnik o który mi chodzi a nie jakaś atrapa czy alternatywa o mniejszej mocy, jednak wszystko się zgadza, nadajnik pobiera około 0,8 ampera natężenia.



KOŃCOWA OCENA nadajnika

Zgodność z opisem: 10/10 (opis całkowicie zgodny z prawdą)
Funkcjonalność: 10/10 (niesamowicie przydatny dla droniarzy i modelarzy)
Jakość: 10/10 (jakość bardzo dobra)
Cena: 42,66 zł


Link: https://shopee.pl/FPV-5.8G-600mW-48CH-TS832-5km-Bezprzewodowy-nadajnik-obrazu-AV-i.536923849.13227244171




KOŃCOWA OCENA kamerki CMOS

Zgodność z opisem: 10/10 (opis całkowicie zgodny z prawdą)
Funkcjonalność: 10/10 (kamerka analogowa bardzo przydatna do FPV)
Jakość: 10/10 (jakość bardzo dobra jak na analogową kamerkę)
Cena: 15,46 zł


Link: https://shopee.pl/FPV-5.8G-600mW-48CH-TS832-5km-Bezprzewodowy-nadajnik-obrazu-AV-i.536923849.13227244171









Podsumowując:
Cały zestaw czyli nadajnik TS832 a także kamerka cmos, analogowa PAL za 15 zł oraz wcześniej zakupiony odbiornik RC832 nie kosztował mnie nawet 100 zł, chcąc kupić wszystko musiałbym w polskich sklepach wydać minimum 300 zł, wydaje mi się że bardzo dużo zyskałem i zgromadziłem naprawdę niezły półprofesjonalny sprzęt do dronów czy innych celów.


Test maksymalnej odległości nadawania z twego nadajnika:




Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy