wtorek, 6 sierpnia 2019

FELIETON? Po co stworzyłem elektrodynkę?

Pytają się mnie niektórzy ludzie oraz znajomi: po co ja pomagałem ludziom za darmo? Po co pokazywałem mnóstwo ciekawych rozwiązań, po co robiłem konkurs z nagrodami, po co to wszystko jeśli nie mam z tego ani jednego grosza na koncie od nikogo?

A najlepsze jest to że mimo tej pomocy jakiej udzieliłem ludziom i tyle rzeczy których zrobiłem, nie dostałem nawet szacunku, ale zostałem zhejtowany jak bura suka i zwyzywany od egoistów lub ludzi mających coś z głową nie tak, zostałem także rozszarpany jak przez hieny z każdej strony, bo dając komuś palec pożerali całą rękę.


A takie komentarze jak ten to tylko 1% z całości wylewanego hejtu:








Czytaj także:

Czy projekt elektrodynka oraz paczaj tv jest z góry skazany na porażkę?
https://flesztech.blogspot.com/2019/10/czy-projekt-elektrodynka-oraz-paczaj-tv-jest-z-gory-skazany-na-porazke.html




Zapraszam na felieton składający się z 2 części, przejrzycie wszystko dokładnie, wszystkie screeny oraz zachowania ludzi zobaczycie że tych wszystkich ludzi zaskakująco łączy jedno i to samo zachowanie aż sam jestem zaszokowany, zupełnie jakby wszyscy byli opętani przez tego samego diabła:



[FELIETON] To tylko moja pasja i chęć pomagania ... i dlatego ludzie tego nienawidzą i zazdroszczą?
Nie pierwszy raz jestem już w sytuacji gdy ktoś zaczyna atakować moje projekty czy mnie osobiście, kiedyś był to pewien starszy facet, któremu szajba odbiła i zaczął wygadywać kłamstwa na mój temat, że sam byłem w szoku, filmik z jego wypowiedziami publikowanym na youtube mam w swoich archiwum nadal, facet ten wojował nie tylko z elektrodynką ale również z elektrodą i wykopem.
https://flesztech.blogspot.com/p/taka-prawda.html



Ludzie gorszego sortu, czyli dlaczego społeczeństwo gorzej traktuje innych od siebie?
W jakim celu powstał ten artykuł? Aby uświadomić ludziom bardzo istotną sprawę, otóż w społeczeństwie panuje od wieków taka tradycja że ci silniejsi zawsze traktują źle tych słabszych.
Zobaczmy chociaż ten przykład:
To zwykła dziewczynka, ma tylko wadę, to społeczeństwo jest ohydne!
https://infowiedza.blogspot.com/2019/08/to-zwyka-dziewczynka-ma-tylko-wade-to-spoleczenstwo-jest-ohydne.html
Społeczeństwo ma takie coś że mieni się świętymi, niby pomaga w akcjach charytatywnych ale tylko na pokaz, ale jak przychodzi co do czego to każdy pokazuje swoje prawdziwe ohydne oblicze w stosunku do 2 człowieka.
Spotykałem się z wieloma takimi sytuacjami w realu i zawsze działało to mnie bardzo emocjonalnie, dla mnie przerażający był fakt że ci silni gnębili i znęcali się nad słabszymi, także internet jest przepełniony taką nienawiścią, różne fora internetowe na czele z forum elektroda gdzie traktuje się tzw. nowicjuszy jak ludzi gorszego sortu, to dlatego mając wieloletnie doświadczenie na forach internetowych, stworzyłem serwis gdzie czegoś takiego nie będzie miało miejsca.
https://flesztech.blogspot.com/p/afera-mistak-20.html






Nawet nie zdajecie sobie sprawy co się działo za kulisami tego serwisu, z częścią podzielę się z wami w tych artykułach powyżej.

5 lat istnienia forum oraz grupy pod nazwą elektrodynka to pasmo wyzwań, wielu problemów, wyzwisk, przykrych sytuacji i użerania się z ludźmi czy hejterami. 

 To miała być przyjemność 🤔 ale przez toksycznych ludzi zamieniło się w męczarnię 😖 nie tylko ze względu na coraz gorszą cenzurę na facebooku i youtube ale także ze względu na bardzo wiele nieprzychylnych osób i przeciwników tej grupy. 😓




Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy