niedziela, 2 lutego 2020

Świat dyskietek, czyli kiedyś to było

Pamięta ktoś z was jeszcze dyskietki 3,5 cala? 😆
Ja pamiętam doskonale, to był mój nośnik danych za dzieciaka 😄 tak to było kiedyś, ile to wspomnień związanych z dyskietkami mam, to nie sposób tego opisać 😌 Także w szkole na informatyce uczyliśmy się właśnie na podstawie dyskietek, to był tak popularny nośnik jak dziś pendrive 🤔 Pamiętam moje zaskoczenie jak po raz pierwszy w życiu na dyskietkę nagrałem swój cyfrowy głos z mikrofonu 😲 to było coś 😛 Strasznie powolny był to nośnik i strasznie awaryjny, dość częstość pojawiały się bad sektory, jak one wyglądały? po prostu były to wyżłobienia na tej folii magnetycznej, możecie to zauważyć na jednej z fotek 😏👉
Nic dziwnego skoro głowica cały czas szurała po tej folii (a nie jak w przypadku dysku twardego tworzyła się poduszka powietrzna a głowica w ogóle nie dotykała talerza)
A wy jakie macie wspomnienia? Opowiedzcie coś 😊👂

















Whatsapp Button works on Mobile Device only

Wpisz czego szukasz i kliknij w ikonkę lupy